En luftetur i marka er en mirakelkur for kropp & sjel

Categories Blogg

Jeg har prøvd å bruke ekstra tid med Leander siste dagene, pga jeg senser et stress og kan se han strever med å ikke komme i første rekke.

Det er jo alltid noe som skjer rundt Zarah Angelica som han må ta hensyn til i det daglige, mye venting eller følelsen av å bli oversett kan bli stor. Så da tok vi oss en tur i marka og hadde med oss litt boller og snacks.

Vi laget bondegård med sauekongler, som fikk pinne ben og kosa oss lenge med dette. Vi hadde stilletid, hvor vi lukket øynene og hørte etter hvor mange forskjellige lyder vi hørte i skogen. Og det er så herlig, spesielt lyden av sildring fra bekker og rasling i trær. Fuglekvitter… og som Leander sa, menneske lyder i grusen…

Jeg blir så glad av å være i marka, elsker den fornya følelsen av energi. Og at man slapper totalt av, så mye nydelig natur å se <3 Green healing delux !

Så endet oppholdet med eventyret om de 3 bukkene bruse. Vi fikk jo t.o.m strålende sol der vi satt, og måtte kaste av oss yttertøyet. Etterpå var det videre, der traff vi ei herlig dame på luftetur med hunden sin. Hun har støttet saken vår, og det er så godt å kunne veksle noe  ord å føle så god støtte. Etterpå traff jeg ei som lurte på om jeg var Bergljot, det var visst en som hadde funnet visakortet mitt. Ganske så typisk meg, vi sprang mot parkeringen – men der kjørte de akkurat avgårde. Og vi ble å lekte litt lenger i skogen …

På vei hjem småløp vi om kapp til bilen, ivrige etter å  komme oss i lekeparken. Men der tryna Leander å  interessen for parken var borte. Han gråt og ville aller helst rett på rema for å handle lørdagskos. På vei fikk vi hentet visakortet. En ærlig sjel sendte meg adressen og på kort tid var det tilbake i mine lommer igjen. Fantastisk!

Hjemme fikk Zarah Angelica seg også frisk luft, hvilte seg godt og innpakket på terrassen i vognen. Midt i døråpningen. Og hun fant så roen, håper det fortsetter. For den friske lufta i lungene er absolutt gull verdt !

Ellers fikk jeg også greie på i dag at ildsjelen som hjelper oss har nå solgt 100 bursdagskort i inntekt for Zarah Angelicas behandling, det er så utrolig flott gjort av henne å hjelpe så mye. Rørende at det finnes så fantastisk hjelpsomme gode sjeler rundt oss. Evig takknemlig for å ha fått henne inn i livet vårt !

Vi har jo fått tillatelse til å selge Hervik sine produkter nå, å håper så på at noen der ute vil ha, samt videreformidle. Evt ta med bestillingsliste på arbeidsplass, eller hjem til familien. Sånn hjelper oss ENORMT, og vi er utrolig takknemlig for alt alle har gjort, all støtte og empati vi opplever. Ikke kjekt i det heletatt å mase hele tiden, men vi kan jo bare ikke gi opp. Og takket være alles støtte så er det så mye enklere å ha pågangsmotet oppe <3

Ellers har ZA vært mer pratsom og spist godt . Stakkars, hun tok hånden i munnen rett før måltidet.. og plutselig kommer det dyp gråt, hun tok en bit av fingeren sin…satser på hun skjønner det etterhvert, ikke enkelt når man ikke kan forklare tingene eller prate med barna nok til at de forstår….

Jada så her ligger jeg nå å koser med litla, blogger via mobilen og skal nå videre å legge Leander. Han ble litt sen nå, men jeg er alene i kveld. Carl Fredrik og Christer er på storvilt jakt med Carl Fredrik sin barndoms kompis.  Spennende skal det bli å få høre hvordan det gikk. Ellers får dere alle sammen ha en nydelig lørdagskveld 🙂

#skogstur
#greenhealing
#kvalitetstid

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *