Enda en kvalitetsdag med Leander

Categories Blogg

Et bevisst fokus på Leander fortsetter, håpet er at han skal bli mindre stresset å føle seg mer sett i en hektisk hverdag. Ikke enkelt å vokse opp i disse forholdene når en forstår så lite av hvorfor. Han begynte å gråte en dag over at vi ikke alle samme  kunne dra sammen på tur, vi må jo splitte familien så altfor ofte. En må bli igjen med Zarah Angelica. Bare at vi ikke kan dra sammen på tur til Haugesund mens hun er med avlaster er trist. En av oss må alltid være i nærheten pga hennes ustabile anfall, situasjonen kan fort endres å bli kritisk..og det ansvaret kan vi ikke legge over på andre…dermed er vi veldig fastlåste til huset, iallefall en av oss…..

I dag fikk vi lyst å gå på kino, det er ikke ofte. Derfor blir det så ekstra stas når det skjer 🙂 

Mektig imponert over den flotte storsalen vi har fått !! Virkelig var det komfort å sitte i de stolene. Fantastisk!  Og Leander storkosa seg med den nye flåklypa filmen, jeg også. Det er virkelig imponerende laga, og karakterene er bare helt utrolige…

Ellers har det vært en herlig inne søndag her…Regnværet og høsten er så koselig på mange måter…Litt fyr i peisen, og levende lys gjør de værtunge dagene så trivelige…og vi er så takknemlige over at vi endelig kan se levende flammer 🙂 veldig glad det var peis i huset her !

I går kom forresten de største gutta hjem fra storvilt jakt med ferdig tilberedt rådyrsteik ! Heheee….da måtte jeg virkelig flire, ferdig stekt med løk og det hele..De hadde fått noe rester fra middagen til Carl Fredriks kompis etter jakten…Jeg kalla det trøstepremie… Så da ble det å koke litt tilbehør og nyte en særdeles god kveldsmat ! Ubeskrivelig godt kjøtt….

Ellers er det lite tid til overs, det går i ett bankende hele tiden. Fikk rydda litt på plass i kjelleren i dag, vi har revet noen gamle skap m.m å gjør om på litt for å komme på plass…fremdeles mye flyttelass og ting som skal på plass. Nå er Carl Fredrik dratt for å male ferdig badet i gamle huset, jeg var der tidligere for å hente noe. Jeg får helt hakeslipp av alt vi skal selge som jeg glemmer hver gang jeg har vært lenge borte fra plassen. Det er som om jeg lever i to verdener, jaggu blir det godt å kvitte huset å ha ett fokus …

Fortsatt har vi et hav av sløyfer som selges til inntekt for hennes behandling. Og vi har ufattelig mye annet, satser på nytt loppemarked siste helgen i september 🙂

Håper alle sammen har hatt en flott helg <3 så var det ny uke med mye å være takknemlig for 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *