Vertshuskonfirmanten vår :)

Categories Blogg

I dag ble det en tur på Tante Camillas hage 🙂   Mormor hadde en flott hortensia vi kunne ta med, men lyngen fikk vi ikke klippet. Men det tar mormor seg av neste visitt. Carl Fredrik vasker og Leander graver. Det var herlig å være der å, det gir alltid en god følelse. Men det blir for sjeldent, selv min datter  Camilla liker å dra innom med en blomst i blant. Det synes jeg er rørende. Det er litt spesielt dette med gravstedene, eller mini hagene som min mor har kalt det til oss fra vi var små <3 det synes jeg også høres så mye finere ut, for det er liksom ikke der de er. Det er et minnested, en liten mimre hage. Men jeg må ærlig si at jeg skaper en mye bedre stemning hjemme med tente lys, fin musikk og mimring. Men godt å gå til hagen hennes innimellom også 🙂 


 
Camilla er blitt vertshuskonfirmant, så i dag ble vi invitert på Kirkemiddag. Så utrolig koselig ! Det var en herlig avbrekk, mens Zarah Angelica ble hjemme med mormor & moffa. Vi fikk servert nydelig taco & en vegetar rett. Kjempe godt, og til dessert fikk vi sjokoladefondant, is, bær/frukt og kaffi. Virkelig imponerende flott de hadde laget i stand. Vi gleder oss til neste gang 🙂

Når vi kom hjem møtte vi ei strålende blid jente, hun hadde storkosa seg. Hun har hatt en av sine bedre dager i dag. Det er en enorm lettelse, det er som dag og natt i forskjell. Fra å ligge strekk ut å ikke bevege en muskel, til at armer og ben beveger seg i takt med lyder og babbel 🙂  heeerlig. Hun hadde nok gjort så mye utav seg at trettheten kom plutselig. Hun sovna midt i medisintiden, og var umulig å få vekket igjen. Men selvsagt i det jeg la hun ned i sengen spratt øynene opp. Og der ble vi liggende å pludre sammen en lang stund. Så sovnet hun….

Jeg fikk mail i går i fra firmaet med lekeapparatene i forhold til tilpasset park for funksjonshemmede. Veldig spennende, og jeg fikk lov å bruke bildene dems. Så jeg satser på at jeg får laget et innlegg om dette i morgen. Ikke minst Del 2 av turen videre til Rikshospitalet 🙂   jeg må jo fortsette skrivingen alt jeg kan for å holde plassen på lista ut september. Vi får iallefall prøve <3 

Nå får jeg vel planlegge litt Hervik & Sokker her 🙂  og i morgen skal Carl Fredrik ta runden for å tømme bøssene. Alltid like spennende !
Se det ja, nå er det ei lita frøken som babler i vei , en fryd å høre babbel istedenfor epilepsi hyl…..Virkelig godt med disse gode dagene innimellom for henne <3

Ønsker alle sammen en riktig god kveld 🙂 

1 kommentar

1 thought on “Vertshuskonfirmanten vår :)

  1. Så bra det flyter noen dager 🙂 Coca-cola tenker på og lage et cannabis produkt i Canada, siden det snart er lovlig der. Mulig cannabis ikke er så farlig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *