Hverdagene krever i overkant mye nå..

Categories Blogg

Det er rart vettu….men etter mye blogging og flere innlegg skjer noe. Føler jeg har svikta når jeg ikke har hatt muligheten å skrive vettu. Har begynt å ta det som en seriøs jobb rett og slett…

Kjempe kjekt å skrive og dele, det har bare ikke vært anledning pga alt annet som står på. Nå har det gått i ett bankende med loppemarked forberedelser, skolestart og oppfølgning av de eldste.

I dag var planene flere, jobbe i gamle huset fra tidlig morgen for så å kjøre min eldste datter til en avtale i Haugesund. Men i natt våknet jeg av ei lita som var syk, lille skatten kommer først. Så nå sitter vi her, hun sover av og på mens jeg gir hun den beste medisinen av alt : Kjærlighet 💕

Takket være en UNIK mormor, så kan jeg få tatt meg av lopper senere. Så da kan mormor overta kose stolen mens jeg jobber og Carl Fredrik underholder Leander å lager middag 😊 krysser fingrene for at hun ikke får det for hardt og friskner til snarest …

Ellers er det flere koselige ting som skjer for tiden. Folk som rører meg dypt. Jeg var på en lokal butikk, forhørte meg om pris på en eske bæreposer til loppemarkedet . Jeg måtte tenke litt på det, på veien hjem ringer et av de skjønneste vesener på jord. Hun hadde fortalt sjefen hvem jeg var og om situasjonen vår. Og han ville gjerne jeg skulle få esken som hjelp. Jeg ble så rørt, banket på kontordøren å gav han en god klem 🙂 og selvsagt en god klem til vakre Elisha som var så snill å tenke på oss. Det er så utrolig godt å føle på hjelpen, kjærligheten og empatien der ute. Tusen takk til dere som lyser opp hverdagen med hjelpende hender ..

Ellers har jeg viska over logoer på bildet for å ikke drive snik reklame 😉  det er visst veldig strengt…noe jeg må sette meg mer inn i…..
Mange bloggere får jo gaver og betaling for å skrive om produkter og gaver. Men hittil er det ingen som har gitt ting pga bloggen, jeg skriver av fri vilje for å spre godheten som er der ute – men dette er altså regnet som reklame når man tar med navn. Jeg har også hukket det av som reklame med tanke på å gjøre det riktige, men da må man også betale skatt/moms av det man har fått. Så her må jeg sjekke grundig opp i tingene.

Flere har støttet oss og Zarah Angelica pga situasjonen vår, ikke for reklame på en blogg. Trist at jeg ikke engang skal kunne skrive varmt om de som hjelper. Alltid er det noe, man kan få gaver og arv inntil et visst beløp. Men ikke ta imot gaver via en blogg uten å skatte. Så kanskje jeg rett og slett må fjerne tidligere innlegg så det ikke blir misforstått. Syns jo det er så kjekt å kunne dele slike gleder…..men da får jeg gjøre det uten logoer og navn…..
 

1 kommentar

1 thought on “Hverdagene krever i overkant mye nå..

  1. En kjærlig mor hjelper <3
    Jeg tror egentlig at det ikke er så strengt som du tror, ja dette med gaver og annet.
    Men fint at du undersøker dette.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *