For en overraskelse, du gledet oss stort i kveld du vakre sjel <3

Categories Blogg

I dag la jeg ut på Facebook statusen min at jeg søkte etter barnehengere for salg, eller til låns. Samt Ull donasjoner. 
I forbindelse med loppemarkedet er kleshengere og klesstativer noe jeg har måttet  investere i for å gjøre det enklest mulig for de som kommer. Men nå syntes jeg at jeg ikke kunne bruke mer penger på nye ting. Mest mulig skal jo spares å gå til behandling, og reiseutgifter som vil komme pga flere sykehus innleggelser i vente for Zarah Angelica, så det å kjøpe ting er så vanskelig syns jeg i og med andre støtter henne så må vi også la være å bruke penger unødvendig. Jeg føler at det er vanskelig å bruke penger i vår situasjon.

I det jeg badet Zarah Angelica kom Carl Fredrik inn:  du må gå til døren sa han:)  det står en dame der som sikkert skal prate med deg.
 
Jeg fikk meg en STOR overraskelse! For ganske kort tid etter jeg la ut innlegget på facebook stod en engel på trappen min, hun hadde 20 kleshengere med seg i hendene. Jeg ble alldeles paff av glede, og så kom enda et sjokk. Hun hadde med seg sparebøssa hjemmenfra som de hadde stående på kjøkkendisken, og mynter fra bilene hadde de itillegg puttet oppi bøssa. Og når jeg attpå får høre at vi baner vei for andre og gjør en god jobb 🙂 Altså, jeg blir alldeles overveldet. Nærmest så jeg mister ord og blir helt handlingslammet. Det er så ufattelig snilt, og jeg kjenner det dypt i mitt hjerte når mennesker står med tårer i øynene for de har så medfølelse og har et sterkt ønske om å hjelpe !  KJÆRLIGHET, EMPATI, NESTEKJÆRLIGHET   ————->  Gosh jeg blir helt mo i kroppen av varme og brusende kjærlighet for disse menneskene <3  Det gjør så inderlig godt å ha dere i livet vårt. For denne veien er veldig kronglete, usikker og “ensom”. Det løfter oss opp å ha så fantastiske mennesker i livet som dere er, og jeg håper så jeg kan få gi god hjelp tilbake til de som trenger min hjelpende hånd. For uansett hvor mye vi har selv, så ønsker vi alltid å være der for andre som trenger oss også – vi gjør så godt vi kan for å få det til iallefall. Og den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad. Dette livet ville vært så mye verre om vi valgte å isolere oss fullstendig fra omverdenen, derfor vil vi gjerne at alle skal vite at vi alltid tar oss tid til besøk her hjemme  så lenge folk er friske, ingenting slår en kopp kaffe i godt lag. For vi er avhengig av å ha et sosialt liv oppi dette, og menneskene rundt oss styrker oss enormt . 

<3 Tuuusen takk! du vakre sjel, som kom å overrasket oss i dag! du er virkelig ei herlig dame som er utrolig god hjertet og spesiell <3 

Ja du Zarah Angelica, du har virkelig mange der ute som bryr seg om deg og din fremtid <3 Så nå er du blitt hjulpet enda mer på veien din !
Ny bada, og så mye lykke ! Så nå blir det kveldsmat , smil og glede 🙂 

 

9 kommentarer

9 thoughts on “For en overraskelse, du gledet oss stort i kveld du vakre sjel <3

  1. Tilbaketråkk: DMPK
  2. Tilbaketråkk: Caco 2 cells
  3. Tilbaketråkk: Caco 2 cell line
  4. Tilbaketråkk: Silicon Nitride powder
  5. Tilbaketråkk: GVK BIO

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *