Denne gangen Klarte vi det folkens !!!

Categories Blogg

Skulle akkurat til å legge meg her! 
Så tok jeg en liten titt på storyboard,! og der var Matolje innlegget 🙂  Juhuuu !!!

Storyboard er som tidligere nevnt en analysetjeneste for journalister, redaktører, medieanalytikere som gir innsikt i bruken av sosiale medier i norske nettaviser. De henter saker via RSS-feeds, sjekker opp artikler mot de mest populære sosiale nettverkene for å se hvor mange ganger de blir delt..

DENNE DAGEN KLARTE VI DET FOLKENS !!!!! jeg er så utroooolig takknemlig for at dere hjelper oss videre !!!! Jeg er spent på om denne saken fortsetter å blir delt i morgen, om vi klarer å holde oss på listen  <3 Sååå spennende 🙂 dette trenger vi virkelig, så gjerne fortsett å hold ut med meg i morgen også <3 

Ha en fin natt og helg !! Klemmer fra oss 🙂

# CBD
# Innmari lei av at “matolje” distributører tror at de kan redde Zarah Angelica 

8 kommentarer

8 thoughts on “Denne gangen Klarte vi det folkens !!!

  1. Tilbaketråkk: check your social signals
  2. Tilbaketråkk: go to
  3. Tilbaketråkk: pk tk analysis
  4. Tilbaketråkk: noosa electrician

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *