Vi er ydmyke & takknemlige skal dere vite <3

Categories Blogg

Leander Theodore 4.år, du er en solstråle…Du er altså så tålmodig, reflekterende og omsorgsfull……
Alt du er, og alt du må godta…

Springer rundt med oss her hjemme. Kan enda ikke ha deg i barnehagen. Men du koser deg heldigvis med oss 🙂 
Og vi prøver alt vi kan for at du skal ha gode dager. Men det merkes at du ikke er helt klar for å forlate oss, ta deg en tur
ut i parken eller leke hos nabogutten. Jeg tror det enda henger i deg at vi plutselig må dra ut dørene, til sykehus, lege, fra det
ene til det andre…. Men du tar det meste med fatning, smiler og har alltid noe humor på lur !
Vi elsker deg og skal ta så godt vare på deg og de andre som vi klarer oppi dette sirkuset.

Her ligger Zarah Angelica å slapper av i sovealkoven mens mamman gjør kontorarbeid ved hennes side…
Fikk tak i noen fargerike sommerfugler som fanget blikket med engang 🙂 farger & mønstre er virkelig noe hun elsker !!

Mens  Zarah Angelica hviler har jeg og Leander kvalitetstid sammen.
Maler, fin rolig musikk og en herlig fred. Han går helt i en annen verden å storkoser seg. Plutselig dukket naboen opp gående utenfor.
Skjønn som Leander er foreslår han at naboen bør komme å få seg en kopp kaffe <3  vi er så heldige som har så mange kjekke naboer.
Får følelsen av at det nærmest blir som familie vettu….

Ellers må jeg si at jeg er ganske spent for tiden, vi holder jo på i ett med loppe innsamling. Gjør klart til et stort loppemarked som vi håper skal
hjelpe på medisinkontoen hennes. Allerede i dag har vi blitt kontaktet av mange, og vi har fått flere økonomiske bidrag. Nok engang et stort beløp på 5000,- fra en person som tidligere har støttet henne med 7000,- jeg synes det er så vanskelig å ta imot så høye beløp. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få takket nok.
Og jeg synes det hadde vært så mye bedre om det var flere givere. Enn at enkelt personer gir så utrolig mye…Det er så alfor snilt, og jeg blir så ydmyk og takknemlig. Samtidig blir jeg flau på helseNorges vegne 🙁  det skal ikke være på denne måten….

Jeg fikk også melding ifra ei som sa opp fadderbarnet sitt for å heller støtte Zarah Angelica lokalt. Det rørte meg, og det er samtidig leit at det skal være på denne måten. Tenk om alle plutselig bestemte seg for å hjelpe de i sitt eget land. Det ville nok mange merket. Jeg ble selv stanset med en stor og lang preken fra ei som ville jeg skulle støtte Redd Barna med 300,- i måneden. Hun pratet i vei, jeg kom ikke til ordet. Og sa tydelig ifra at jeg er mer opptatt av å redde mitt eget barn nå – noe hun ikke visste. Jeg har ikke en hel organisasjon som forteller om Zarah Angelica, noe jeg svært gjerne skulle hatt. For jeg kjenner det blir til tider så mye mas fra oss, vi føler oss ofte alene i kampen. Jeg kjenner en enorm kjærlighet og glede i alt dere hjelper og oppmuntrer. Tusen takk !!!

Vi er så overveldet over folk der ute som hjelper oss ! det gir meg både kamplyst & motivasjon….
Jeg kjenner jeg er ganske utslitt om dagen. Skulle jo i gamle huset i dag å sortere lopper, men endet opp med å
være hjemme…Carl Fredrik hadde en biltur på 4-5 timer for å ha en viktig samtale rundt CBD. Så da blir dagen min i gamle huset i morgen, vi er ganske så glad for at vi har det huset enda. I og med vi da slipper lokale for loppene, men alt er jo ett surr…Midt i hussalg og fiksing for å klargjøre for salg…
Jajaaa…man gjør det man kan. Og jeg håper inderlig Kommunen kan hjelpe oss mer, slik at vi får mer tid på oss i forhold til salget. 
Det har seg jo sånn at de hjalp oss med et tilpasset hus, og lån. Og kriteriet var at vi selger vårt gamle hus. I mens hjalp de oss med et avdragsfritt lån – men de kan ikke ha det avdragsfritt lenger enn til september. Så jeg må finne ut hvem jeg kan prate med, kanskje kommunen kan disponere oss et gratis lokale i veldedighet til Zarah Angelica hvor vi kan selge lopper….hmmm….tankene kverner…..Hva kan Kommunen gjøre for Oss i vår situasjon monn tro ?
Vet du det, så gjerne kommenter innlegget…..

<3  Super takknemlig for at dere alle sammen får oss til å føle denne kjærligheten og støtten ! Det hjelper enormt å ikke føle seg alene oppi dette.
Vi kjemper en kamp som forhåpentligvis kan komme andre i landet til gode om vi klarer å nå frem …..

Jeg prøver bevisst å blogge litt fremover, om det ikke blir lange innlegg…så kanskje litt bilder, men holder jeg bloggen levende, så kanskje også dette kan bli en måte å tjene inn noe …Så jeg får lære meg noen triks slik at man kan tjene litt  🙂 

Nå skal jeg ned i kjelleren å rydde i lopper <3  og prate med min skjønne datter Camilla <3 

God natt 🙂 

3 kommentarer

3 thoughts on “Vi er ydmyke & takknemlige skal dere vite <3

  1. Redd barna er bare noe tull, barn må reddes i Norge først. Så kan vi tenke på barn i andre land. Håper Høie kommer med noe svar. Eller noen leger står frem over dette medisinske “mirakelet” kanskje de skal komme og se selv i fra legemiddelverket? Uansett tenker på dere, det kjempes for cannabis i flere fronter. Håper masse media tar tak i dere, som de gjorde med spiranza barna. Mvh Sondre

  2. Pappaweed.com:
    Ja der og da kjente jeg en misunnelse på å ha et organisert team som hjelper….Virkelig er det tøft å måtte stå alene! Men etter så mye støtte i alle rundt oss, inkludert deg ikke minst 🙂 så holder vi håpet oppe <3 Høie har svart oss for lenge siden, men det var ingen løsning han kom med. Så reflekterte brevet hans at det mangler kunnskap om emnet, uten tvil !

    Ja vi krysser fingrene...Lokal tv vil ha en oppfølgning om noen uker...
    Vi satser på at flere åpner opp øynene !

  3. Tilbaketråkk: seo plans and pricing

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *