Fikk en herlig invitasjon på morgenkvisten

Categories Blogg

Et herlig bilde å pryde veggen med <3   Jeg ber ofte til høyere makter om å få hjelp til Zarah Angelica.

Jeg fikk ikke gjort annet enn å dele noen videoer i går, dette pga jeg hadde ikke verken overskudd eller mulighet til å skrive noe. Men jeg skriver litt om dagen nå. Dagen gikk på å pleie Zarah Angelica, og ta seg av resten her i huset. Pga en dårlig natt til søndag stod Carl Fredrik opp med henne, det tok 3. timer å få i henne frokost og medisiner. Og det som gjør det ekstra vanskelig er at hun ikke engang får i seg Bedroliten når hun har det slikt, pga den blandes ut i mat. Men heldigvis har hun oljen (som hun ikke lenger skal få ifølge SLV). Hun hang med hodet på skakke, og alt hun fikk i munnen rant ut igjen. Som om hun var lam. Hun klarte verken å lukke munnen, eller svelge. Det krever mye tid og oppmerksomhet. Kroppen hennes er helt utav drift, klarer ingenting. Bare ligger der. Skulle så ønsket at vi kunne bruke CBD nesespray, som ville lettet enormt. 
 

Hun liker godt å ligge å titte på ting heldigvis, så vi prøver å skifte på omgivelsene og plasserer planter – bilder -leker og annet hun kan se på <3 

En liten tur utenfor i vognen i frisk luft var deilig <3 

Mine fantastiske foreldre overrasker stadig med hjelp og ting som letter hverdagen vår.  Her kommer de med middag på døren, egentlig skulle vi få komme på middag, men det nyttet ikke pga hennes form. Så da fikk vi den levert på døren, samt de ble i mange timer så vi kunne få unnagjort litt av ting som bare hoper seg opp. Ikke nok med at de er avlastere, men de hjelper med så mye annet også <3 min mamma og stefar er UNIKE for oss, og vi skal virkelig ta godt vare på dem. Familieverdier er virkelig fantastisk ! Det får helt andre perspektiver nå enn før. Virkelig ser man hva som er av betydning. Og jeg er redd mange tar slikt for gitt, for nå som vi virkelig trenger det ser vi hvem som er der alltid <3

Sverre har alltid hatt et fantastisk lag med de små, og her drøser Zarah Angelica i ett å nyter roen på fanget i 1.5 time faktisk  <3 

En som alltid er der for Zarah Angelica er storebror Leander <3  Han ser hvordan hun har det med engang, og er der for henne <3 

Vi fikk en fantastisk koselig invitasjon i dag, telefonen ringte. Det var ei herlig dame som tidligere har tilbudt oss hjelp. Hun skulle med barnebarna sine på Vennebyen i Stavanger 2. september, men ikke alle kunne være med – så hun hadde billetter til overs. Hun spurte så om Leander og en av oss ville ha være med. Jeg blir alldeles rørt, tenk å være så utrolig snill. Og at hun har oss i tankene <3  Det er utrolig mange flotte mennesker der ute !!! Takk og pris for det <3  Men kanskje man ikke ser det før man faktisk er i en situasjon hvor det kommer frem….Jeg merker meg mye mer godhet nå enn før Zarah Angelica kom til verden, da var vi mer selvopptatt og levde livet på en helt annerledes måte. Virkelig er det mye flott lærdom gjennom livet, velger man å se de nye sidene og lærdommen i de nye epokene kan vi komme langt velger jeg å tro 🙂 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Fikk en herlig invitasjon på morgenkvisten

  1. Tilbaketråkk: موسسه حقوقی

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *