En overraskelse fra Kopervik Frisør og velvære

Categories Blogg

Reklame | Kopervik Frisør og Velvære

Altså endelig i dag fikk jeg benyttet overraskelsen jeg fikk til jul, som fantastiske Ester Lill gav oss. Jeg har prøvd 2 ganger tidligere å bestille time, men har måttet avbestille pga ting som har brått skjedd med Zarah Angelica. Men 3 gangen nå gikk det endelig, og november var sist jeg var hos frisøren…Thihiiii.
Så flott gjort av henne å glede andre på denne måten, og virkelig flott å få med andre på ideen også – Så takk til dere alle sammen som var med på dette  <3  Utrolig takknemlig for dette, og når jeg kom å tok imot gavene før jul så ble jeg utrolig rørt og overveldet uten å ane hva jeg hadde i vente. Hun sa jeg måtte komme med ei ekstra bøsse, og da fikk jeg en STOR overraskelse . Gleden over dette ble stor for hele familien. Det er rart vettu, det å bli tatt så godt vare på oppi alt man går igjennom merkes på kropp & sjel <3 

Vi er visst blitt litt som barn oppi dette, godt med litt oppmuntringer og støtte i en tøff hverdag. Når jeg kom til Ester Lill i dag sa jeg straks at jeg ønsket å skrive om min dag der, det er jo kjekt å dele gledene også –  skal jeg blogge så vil det jo bli om litt av hvert annet også. Etter litt overtalelse fikk jeg lov til slutt…For jeg er mektig imponert over hva denne godhjerta damen har klart!!  En frisørsalong med flere ansatte, man kan både få massasje, sette på negler, fikse hår/bryn og botox  for dem som liker det og mye mer. Hun har altså bygd opp masse arbeidsplasser, og det er alltid kunder der. Virkelig har hun stått på, iog de er utrolig flinke. Oppi alt har hun nestekjærlighet, og er utrolig positiv & service innstilt. Og det har jeg merket meg med denne dama før, at hun er utrolig snill og godhjertet. Det er avslappende å være hos henne, for hun har en utrolig fin natur, en ro og herlig humor. 

Ikke nok med det, hun har Zarah Angelicas bøsse stående på disken, veldig synlig og hun ønsker å hjelpe. Jeg blir så rørt ! Så mennesker som dette vil jeg uten tvil støtte som kunde, slike mennesker trenger vi mer av her på jorda 🙂  Tuuusen takk for at du gjorde dagen min annerledes og fin i dag <3 en herlig avbrekk og fantastisk forandring. Satser på det ikke går like lang tid til neste time….

Her står altså bøssen til Zarah Angelica side by side med visittkortene 🙂 så herlig og synlig, ikke bortgjemt  <3
Vi har nylig fjernet 2 bøsser fra Skudenes. Når vi ikke får dekket drivstoff for det som er kommet innpå dem iløp av flere måneder så må vi rett og slett bytte plass på dem. Vi vil legge ut ny oversikt over hva som har komt inn på de forskjellige bøssene i morgen, samt oppdatere hvor det finnes nye 🙂  Veldig flott folk er så engasjerte i å hjelpe ! 

Ikke min sterkeste side å knipse bilder av meg selv, men denne etterveksten måtte foreviges 🙂 

Etter mange striper og klipp fikk jeg en følelse av å være fornyet 🙂 heeerlig ! og veldig fornøyd <3 

Vi tok en titt på bilder av Zarah Angelica og kom frem til at hun kanskje skal få seg en liten stuss snart hun også, håret begynner å bli livlig <3 

# Kopervik Frisør og velvære
# Frisør
#hårklipp
# overraskelse
# bli ny dag
# Zarah Angelica
# Bøsser
# innsamling

 

1 kommentar

1 thought on “En overraskelse fra Kopervik Frisør og velvære

  1. Tilbaketråkk: GVK Bio company

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *