Vet ikke hvor jeg skal begynne….

Categories Blogg

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne…. Det er overveldende hvor mange flotte mennesker som har dukket opp i livene våres de siste 2 årene <3
Vi har så mange engler rundt oss, overalt er det noen som bryr seg – rørende så mange flotte empatiske & hjelpsomme sjeler det finnes der ute. 
Hjelpen har blitt gitt på alle tenkelige måter, og selv den minste ting har vært til hjelp faktisk.

Det er så utrolig mye jeg har på hjertet, så mye som har skjedd gjennom denne prosessen med å ha loppemarked til inntekt for Zarah Angelicas behandling. 
Det mest innbringende gjennom alt har vært nye vennskap, folk som bryr seg som jeg knapt kjenner, og følelsen av at så mange ønsker å gi en hjelpende hånd har vært rørende. For å ikke glemme det som har komt inn 12.500,- ekstra til medisinkontoen. Vi er så takknemlige for alle som har bidratt til dette loppemarkedet, og vi fortsetter en runde til. Vi har jo enda ikke fått alt på plass. Mange lopper igjen, og vi satser på en helg frem i tid. Sånn at vi kan få en pause imens til å rydde frem ting, pusse litt opp i gamle huset før salg, og komt oss videre. Ønsker noen å komme før, så er det bare å sende en melding å avtale. Det å få dette til har ikke bare vært enkelt oppi en ellers, mer enn nok krevende hverdag. Det verste var i grunn å være så mye borte fra familien oppi alt. Komme hjem sent på natta, bli vekket flere ganger om natten for så å stå opp tidlig igjen. Det er et maraton, men vi gjør det med et smil. For dette har vært fantastisk på så mange måter 🙂

Tidligere i sommer kom et herlig par fra Brasil til meg for å kjøpe litt ting jeg la ut på facebook. Den dagen ble de der en stund og vi ble godt kjent. Det er trist å høre hvordan det er å vokse opp i Brasil, virkelig en helt annen hverdag enn vi har her. Og det er så godt å kunne være der for hverandre, de kjenner ikke så mange her og nå har de iallefall oss – vi er jo alle mennesker født på denne planeten, det å bry seg om hverandre er gull verdt i dagen samfunn. Det trengs mer kjærlighet og omtanke for hverandre der ute. Vi gleder oss til å tilbringe mer tid med mennesker rundt oss når vi kan senke skuldrene mer. Så pyton med alt det materialistiske fokuset som vi er tvunget til å ha nå …Alt er av praktiske årsaker, og vi trenger å sikre fremtiden for Zarah Angelica og resten i hus.
Jeg har forresten en fast lykkekupong og joker inne på Norsk Tipping og håper alltid på storgevinsten som kan hjelpe oss. Samt jeg kan lage en takkefest til dere alle som er der for oss 🙂 I helgen vant jeg 2 joker premier. 4550,- med engang tenkte jeg det ville vært kjekt å bruke det på å spise ute på bursdagen min på MM, mest for å glede barna med noe. Men det føles helt feil ut, så de går selvsagt til Zarah Angelica de også <3  det var jo fantastisk kjekt å vinne !!! Men må nok vinne litt mer for å kunne invitere alle hjelpere 😉 

De skjønne vennene våre fra Brasil kom igjen nå på loppemarkedet sammen med den nydelige Liv, babyen på 2 måneder <3  Samtidig hadde de med donasjoner til loppemarkedet, så skjønt ! Virkelig er det rørende å få nye mennesker inn i livet på denne måten, kunne hjelpe hverande og være gode med hverandre.  Livet kan være ganske så flott og inspirerende om man åpner nye dører.  Zarah Angelica er virkelig en gave, for hun har virkelig tiltrekt mange gode mennesker inn i livet vårt, og ikke minst vist oss hva vi bør fokusere på og ikke. Livet er litt av en lære prosess – og vi får forskjellige oppgaver å løse som utvikler oss i alle mulige retninger, og heldigvis virker det som om endringene fører til et bedre og bedre liv oppi alle andre utfordringer. Når ser tilbake på meg selv for 2.5 år siden, så var det et helt annet menneske jeg var den gang…Fasinerende hvordan vi utvikler oss, ser nye verdier og finner oss selv oppi alt ! Jeg føler nærmest som jeg modnes, som en frukt. Føler meg mye mer tilstede i livet <3  og ser frem til så mye, samt nyter det som er her og nå mye mer…

Det så jo ganske så håpløst ut FØR for noen uker siden å få til et loppemarked !!!

Men heldigvis endet det godt, og jeg lurer på hvor mye vi egentlig blir kvitt før vi må gi oss……

Zarah Angelica har heldigvis fått være hos mamma og Sverre i mens alt har stått på. Og farfar fra Stavanger er trofast å stiller opp med å ta seg av Leander, så vi har fått god hjelp heldigvis. Og det er vi avhengig av for å få dette til.. Det er altfor mye som står på, at det blir nærmest umulig å klare det uten hjelp. Merker jo på Leander at han blir litt stresset stakkars over at vi virrer litt mye rundt for tiden, og han som ikke går i barnehagen er jo med oss på alt også. Carl Fredrik har noen fantastiske søskenbarn som virkelig har stått på for å hjelpe – de er ufattelig kjappe og effektive – itillegg til å ta meg seg så mye flotte lass med lopper. Det er helt overveldende. Ikke minst våre faste hjelpsomme venner som alltid stiller opp, dere vet hvem dere er. Og alle de som har bidratt med lopper, det er helt utrolig ! Ingen navn nevnt, ingen glemt 😉  dere har alle sammen en stor plass i våre hjerter  og vi er så glad for å ha dere i livet vårt <3  Jeg tenker ofte på dere alle sammen, og er veldig takknemlig <3 
 

7 kommentarer

7 thoughts on “Vet ikke hvor jeg skal begynne….

  1. Me krysse fingrer å tær for at dette ska gå på fram💖å for et fantastisk loppemarked med så mange flotte mennesker💝me har alle fått nye venner som e ein utrolig glede i hverdagen❤️

  2. Tilbaketråkk: raumduft
  3. Tilbaketråkk: Biowaiver Studies

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *