Stikker bare innom for å si god natt <3

Categories Blogg

I dag startet dagen en tur i kirka for å følge vår blivende konfirmant. Hun fikk det nye testamentet, og de hadde sponsorløp rundt kirken som skulle gå til inntekt for å pusse opp kjelleren i kirka. Sist fikk de inn 40.000,- steike meg, ble helt svimmel av å tenke på hvor enkelt de får tjent inn 40.000,- noen springer i 30 min og har egne sponsorer fra familien som betaler et visst beløp pr. runde. Noe så genialt. Kanskje vi får prøve på noe sånn en gang 🙂  ser dollartegn og CBD i mitt indre syn med engang det kommer opp måter vi kan “tjene” inn penger til Zarah Angelicas behandlinger. Jajaaa, sånn er livet blitt, og jeg er så ufattelig glad for at dere holder ut med oss….

Ellers kom jeg plutselig på i kirka, at jeg skulle holde meg unna smittekilder før Haukeland. Selv selskapet til min søsters gutt måtte vi stå over. Hun skulle ha hele barnehagen i forkant av selskapet, så det var liksom ingen god ide. Ja livet blir nokså begrensa. Mens Camilla sprang løpet var jeg og Leander å kosa oss i barnehagens koselige lekplass. Og der kom jeg i prat med ei herlig empatisk dame, mamman til ei i Camillas klasse. Det er så skjønt når folk kommer for å prate, hvordan går det? jeg leser det du skriver, fortsett med det og masse andre gode ord og samtaler. Det varmer og gleder meg stort, merker jeg prater for lite med folk. For jabba går i ett 🙂 

Ei nybada Prinsesse !  Formen er på bånn, hvorfor?  vi vet ikke…..Kan det være kaos i hodet, altså konstant epileptisk aktivitet som fører til denne slappheten? Eller er det en infeksjon på gang, eller……tankene går, men et friskt bad med god hårvask er velvære. Og etterpå en lang kosestund i fanget i godstolen med store doser kjærtegn og nærhet. I det siste har fokuset gått på å spre vår sak, uendelig takknemlig for alle som står sånn på for oss. Og da har liksom det å dele hverdagen til Zarah Angelica komt litt i bakgrunnen oppi alt.

Vi fikk tak i en brukt deilig vognpose, her elsker vi gjenbruk. Både økonomisk og miljøvennlig 🙂
Hun holdt seg deilig og varm oppi her, det er så vanskelig å holde temperaturen jevn på henne. Spesielt føtter og legger, så da bruker vi t.o.m vognpose innendørs 🙂 heheee…. Iallefall når hun er kald …..

Ikke samme gnisten i øynene nå, hun er ikke seg selv. Og vi tør ikke risikere at hun blir syk før innlegelsen om 1.5 uke.
Da skal hun i narkose å få ta MR av hode & rygg. Dette har vi lenge lurt på hvordan vil gå. Jeg skal prøve å ta dere med på reisen dit.

Altså det kommer til å bli utrolig spennende om det er noen endringer i strukturen i hjernen. Og hvordan ting ellers har endret seg, hjernen er jo et fantastisk organ !! og virkelig blir det spennende, for mye har skjedd med henne etter hun startet sin behandling med CBD. 

Ble ikke så rare innlegget dette her, men en liten titt innom iallefall 🙂  Ønsker dere alle sammen en riktig flott natt <3  Klemmer fra Zarah Angelica 

3 kommentarer

3 thoughts on “Stikker bare innom for å si god natt <3

  1. Du skjønne gode jenta mi som er så full av kjærlighet som du har så lett for å vise når du ikke har for mye epileptisk aktivitet og anfall….For når du har gode dager kan du ha humoristiske “innslag”.Du kan smile skeive “røversmil”og fryde deg over gode opplevelser.Men det er trist at det ikke blir så ofte for du har en indre kamp.Men jeg vet at inne i deg er ei fantastisk skjønn jente som er tålmodig,kjærlig,humoristisk,tillitsfull og kontaktsøkende.

  2. Merkelig det dere, folk finner det lettere og gi til kirke osv. Kanskje de kommer til himmelen? Syntes kirka kunne gitt de pengene til noe annet(dere) . Om han Jesus har eksistert. Hadde han snudd seg i graven over denne grådigheten..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *