Mamma Du blir Mer og Mer Mann…….

Categories Blogg

Reklame | POLARN O.PYRET

Mamma, du blir mer og mer mann….

Ja sanneligen føler jeg feminiteten min blomstrer mer og mer bort etter en sånn kommentar. Heheee 🙂
Neida, det er jo bare hysterisk morsomt å høre hva de fantastiske 4.åringene kan si…
Men i dette livet her føler jeg ikke tiden til seg selv strekker til, jeg blir mer og mer en urkvinne !  hårete legger og når man nærmer seg 40 ser det jaggu ut som man får mer og mer bart også…hahaaa ! Ja kanskje Leander har rett, jeg blir mer og mer mann…

Det var tider når man hadde tid og råd til å dra jevnlig til frisør, hudpleie og fikk følelsen av å ta vare på seg selv og fornyet seg selv. Tiden er ikke forbi, jeg har bare en pause fra luksuslivet, og virkelig kan man slå til med mye deilig hudpleie og annet med frukt, grønnsaker, youghurter og annet fra butikken uten at det trenger å være så kostbart. Men jeg gjør det sjeldent, men tiden kommer. Ikke minst skal det blir godt å få både mer søvn og trim…Det er visst klare sammenhenger mellom overvekt og lite søvn, så der tenker jeg en del av mitt problem ligger…Men ja Leander, mamma skal gjøre sitt beste å bli lady igjen. Iallefall innimellom de travle tidene…Så skal jeg huske å ha annet enn husmorklær og spandere litt rød leppestift innoimellom….

Ellers så har jeg prøvd meg på en annonse her fra Polarn O.pyret, jeg har fått flere egne annonsører, så det blir morsomt å teste dette ut. Om dette er noe man på sikt kan tjene litt på. Så hvis dere skal handle noe derfra, så gjerne klikk dere inn via mine annonser på bloggen – så går det faste prosenter til Zarah Angelicas behandling. Men jeg tenker på en ting, jeg er jo ufør. Jeg blogger i håp om å få delt vår historie – få spre den og har et håp om at regjeringen må våkne opp, men også skriv om vår hverdag. Men hva med NAV, er dette noe de vil henge seg opp i, at man har en blogg inntekt som skal gå til medisinsk behandling? sannelig vet jeg ikke hva jeg våger lenger……

Ellers har Zarah Angelica det som før, en dagsform som kan svinge fra time til time…En natt fullt av anfall og uro….Men hun har iallefall fått i seg litt mat, et bad og ligger å hviler å titter rundt <3 

Det ble aldri et så lite innlegg om alt og ingenting for å teste ut litt annonsering…..

Ha en flott dag alle sammen ! Her blir det pakking og bånn gass…For i morgen tidlig bærer det avgårde tiul Haukeland sykehus……

# Zarah Angelica
#Polarn O. Pyret

2 kommentarer

2 thoughts on “Mamma Du blir Mer og Mer Mann…….

  1. Det er faktisk vanlig å bli mer og mer mann. Selv blir jeg mer og mer kjerring. Vi bytter kjønn ca. i 40-årene og når vi da en dag går i graven har vi prøvd begge deler. Smart, hva? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *