Så satt jeg her å ventet….

Categories Blogg

Skjønne lille vennen, klokken er 6 …og du ligger der i din dype søvn uten å ane hva som skal skje…..

Snart skal du i narkose for å ta MR av hjernen & ryggsøylen. Samtidig blir det filming med retcam på øynene og mange blodprøver…

Virkelig er det fantastisk å kunne få overstått så mye i en og samme gang. Ikke minst er det utrolig deilig å kunne være her på Haukeland. En kort biltur istedenfor venting på flyplass, taxi og alt det der en må for å komme seg til SSE og Rikshospitalet. Herlig å slippe å utsette henne for all den smittefaren som er på flyplasser og i fly ikke minst. Så dette er en herlig endring…

På morgenen i dag klarte jeg jaggu å gå meg vill i tunnelene her på Haukeland…Jeg gikk og gikk i over 20 min …jeg må le, jeg skulle til Barne og ungdomsklinikken Marie Joys hus men endet på barne og ungdomssykehuset… heldigvis rakk vi frem i tide…

Ja så dagen startet med flott trim…nå sitter jeg her på kafeen å venter på tlf fra radiologisk…monn tro hva dagen ender med, vil vi kunne dra hjem? Eller finner de noe som holder oss igjen….like nervepirrende hver gang! For vi har så ofte opplevd å være på kontroll, og endet med flere ukers opphold…..det sitter litt fast i systemet det der rett og slett…

Heldigvis gav de henne en sovedose i forkant slik at hun slapp styr og smerte med veneflon og blodprøver som har gitt henne så mye traumer… Så det var deilig å se at alt kunne gå så rolig for seg. Bilde til bloggen fikk jeg også, skal jeg ta leserne med på hva som skjer…så må vi ha noe bilder, og pleierne stilte velvillig opp med sine hender. Føles jo litt rart ut å ta bilder i slike situasjoner syns jeg, men det var tydeligvis ikke nytt for dem. Skriver du blogg fikk jeg i spørsmål…Nå tenker jeg hun snart våkner litt forfjamset, sulten med mye øyegele på øynene…Masse masse kos står på menyen nå, så blir det time med nevrologen senere for å få svar på MR <3 og det er vi utrolig spente på, hvor hva kan ha skjedd det siste året monn tro…..

Ha en flott dag alle sammen 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *