I siste liten før avgang…..

Categories Blogg

Så var det søndag, jeg titter gjennom litt bilder på laptopen her mens Zarah Angelica hviler ved min side etter et stygt anfall.
Egentlig var planen å komme tidlig igang med litt rydding, og ikke minst få på plass bagasjen etter vi var på Haukeland. Ting går sjeldent som man tenker her i huset. Bagasjen kommer sjeldent på plass de første dagene, det første vi gjør er å nyte hjemkomsten å koser oss det vi kan med ungene. Nå som jeg bør ta hensyn til at Zarah Angelica trenger hvile, passer det jo bra med noen rolige tastetrykk ved hennes side  🙂

Jeg har ikke lenger prioritert å blogge daglig, kan i  grunn ikke skjønne at jeg klarte det før. Det krevde så mye tid og fokus. Noen ganger oppi flere innlegg daglig. Men det var jo en mening, ikke minst et håp med det, ønsket var jo å få spre saken vår. Og at andre skulle hjelpe å spre ordet, og uretten vi følte. Håpet var å kunne hjelpe andre også. Jeg kommer nok til å starte opp igjen med en ny frustrasjonsrunde, for angående medisinsk Cannabis i forhold til dekning står man på stedet hvil fortsatt. Ikke minst opplever mange som kunne hatt nytte av behandlingen mye frustrasjoner om å ikke bli hørt.  Men jeg vil ikke starte maserunden rundt dette riktig enda, jeg vil heller spre litt av det som har vært av øyeblikk for oss siste tiden. Slik som mange andre gjør, skrive om hverdagslige ting og dele øyeblikk. Merker jeg har ikke tid og overskudd til å dele alt som skjer i samme “sekund” lenger.  Har litt mange jern i ilden av praktiske ting, så jeg sitter ikke så mye.
Merker jeg sliter litt med å lage innlegg her for tiden, nytt opplegg med wordpress her på bloggen.  Jeg har visst ikke helt komt inni det enda.  Så kan hende det blir litt surr og rot innimellom i oppsettet  😉

Før vi skulle til Haukeland var tankene mange. Vi fikk beskjed om at Zarah Angelica ikke kunne bade på 1 måned etter inngrepet, dermed tenkte vi at en hårklipp før avgang ville være smart. Men frisøren jeg spurte, som kunne komme hjem til oss å ta klippen var ikke blitt frisk. Det siste vi tok sjansen på var smitte. Så noen timer før avgang fikk Zarah Angelica seg et deilig bad, og vi prøvde oss på litt hårklipping…..Jeg ler og ler når jeg ser disse bildene og videoene, vi måtte prøve å gjøre det kjappest mulig med tanke på anfall, og ikke minst vanskelig å holde henne i riktig stilling. Men det gikk til slutt, tenker jeg skal låne frisøren til å finstusse det snart. Tror det ble skikkelig herlig for henne å slippe alt håret, som ofte plager på mange måter i og med hun ligger så mye.  Syns hun ble søt jeg <3

 

 

Camilla foreviget øyeblikket med noen videosnutter <3

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *