Har ikke funnet formen idag

Categories Blogg

Akkurat i dette øyeblikk sitter jeg med Zarah Angelica i fanget, hun har hatt en tøff natt & dag. Noe plager henne, tror det er magen.
Og ved dårlig form kommer enda mer anfall og uro. Hun har hatt lite overskudd og iver. Spes.ped var her, hun koser seg alltid med henne. Men formen og anfall avbrøt kosen. Det er trist når hun har denne formen, man krysser fingrene for at det er en overgang og ikke noe nytt i vente. Det skjer så altfor ofte at hun blir slått ut av ting som ikke bare er anfalls problematikk…

Det merkes godt på henne når hun ikke har formen, hun har jo så lyst å leke. Være sosial og spise m.m men hun klarer lite. Hodet henger ofte mer, og 
hun vil mest av alt oppi fanget i godstolen. Jeg måtte slippe det jeg hadde i hendene, og være med henne, Så mens hun sovna i mitt fang så plasserte jeg laptopen ved min høyre side for å multitaske litt. Men å skrive lange innlegg med en hand blir ingen enkel sak…..så da blir det bare en tur innom <3 så håper jeg å få tid til mer senere. Men å blogge utover nettene skal jeg prøve å slutte med, kroppen er sliten. Men alt dette er jo så viktig, at jeg holder liv i bloggen…for å nå toppen!  det krever en del….og takket være dere alle så går det oppover dag for dag <3  det blir nok en del gammelt nytt for mange, men jeg tenker å dele det meste fra fortid & nåtid. Samt jeg vil fortelle mer detaljert rundt gode og dårlige tider opp igjennom tiden….

Jeg la forresten ut en video tidligere, og den viser Zarah Angelica på en typisk god dag 🙂 herlig å se tilbake på slike stunder…….

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *