Medisiner og rot krever tid gitt……

Categories Blogg

Så var det å finne frem medisiner, vitaminer og annet . Carl Fredrik er en mester i å holde orden på denne biten. Han sorterer i kopper, holder orden, veier å fikser i stand. Det går mye tid på denne biten, men heldigvis er hjemmetjenesten behelpelig med noe av det. Den avlastningen er god å få.
Mens Carl Fredrik styrer på er det en liten krabat på gulvet som gjerne skulle hatt sin bit av oppmerksomhet også….

Hjeeeeelp !!!   Ja her må noe gjøres…… Dette er vel kjøkkenet på noen av de verste dagene her i huset, alt hoper seg opp når flyten stanser. Flyten heter Carl Fredrik, og i dag har han vært travelt opptatt med medisiner mens jeg har tatt meg av de små og annet husarbeid. Han er ufattelig flink og kjapp i forhold til meg. Og det merkes godt de gangene han har andre gjøremål.  Når han rydder noe, så blir han ferdig. Jeg sliter med å holde fokus, jeg mister fort konsentrasjonen av den minste ting som har med barna, og annet som distraherer. At når jeg stopper opp, så sliter jeg med å komme tilbake på banen. Den søvnsykdommen og ADD er jo ikke akkurat en fin blanding heller 😛   Men alt går så lenge jeg får tiden til hjelp, og helst null avheftelser. Men her er jo en blanding av lopper og annet dill dall….

Det er mye snakk om vaskehjelp o.l som folk har. Men her skulle vi hatt ryddehjelp heller 😛  

Zarah Angelica klarer å smile tross flere timer med anfall i natt. Jeg tenkte med meg selv, at jeg er sliten av bare det å våkne iett bankende på nettene. Men hva er vel ikke hun som også ligger å spenner alle muskler, rykker og rister. Stakkars jente <3 hun er virkelig tapper !

Verken mat eller nok drikke får hun i seg i dag heller. Trikset er å få drikken over i en sprøyte å gi det på den måten, Carl Fredrik fikk iallefall i henne 50 ml på den måten. Men alt tar tid når hun er i perioder som dette. Skulle så ønske det var flere gode dager i strekk. Vi mistenker det er noe med magen fortsatt. Ussssjjj….Eller som min mor så klokt sa, bivirkninger fra anfalls medisiner kan også være grunnen. Hva enn det er så sliter hun. Hun bare satt der å fikk plutselig tårer. Da var det rett i godstolen å kose en stund til hun fikk det bedre. Så det å få ting unna her krever tid gitt …
Hver dag er så uforutsigbar, jeg føler jeg går i sirup og motvind litt for ofte.  Jaggu godt vi er to om dette <3

Etter en ryddeøkt ble det en tur på terrassen for å spise litt sukkererter <3  mormor kom med en ferdig plantet til oss, heldige vi er …Vi klarte å ta livet av de vi hadde sådd …Så da gledet hun oss med en ny. Det er ikke mye tid å dulle med blomster og annet. Vi duller for det meste med de i huset og glemmer mye annet merker jeg….

Zarah Angelica elsker å titte på blomster, farger og mønster <3  

Ja så her sitter jeg altså nå, forbereder et innlegg om dagen når politiet kom på døren her. Men har måttet forhøre meg litt i forhold til ting før jeg kan publisere noe. Men det er så gull at litla kan kose seg å slappe av ved min side, at ikke dette er noe som alltid krever at jeg er barnefri….Hun er fantastisk på den måten, elsker å slappe av med god musikk på øret 🙂 

Så kom Leander kosegutten snikende med lørdagsnopen inni til Zarah Angelica 🙂   Men nå blir det en tur i byparken å springe litt…
Før det blir for sent <3  

9 kommentarer

9 thoughts on “Medisiner og rot krever tid gitt……

  1. Tilbaketråkk: Custom Art Decor
  2. Tilbaketråkk: Caco-2 cells
  3. Tilbaketråkk: Xenograft Models
  4. Tilbaketråkk: Drug Metabolism Studies
  5. Tilbaketråkk: YESBET88

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *