Mange overraskelser hele tiden jo !

Categories Blogg

God Morgen alle sammen 🙂

I natt har Zarah Angelica kun hatt 1 anfall, og det merkes. I det hun hadde anfall kom det noen ord rasende i hodet på meg: 
Jeg våkner, du rister…Mitt hjerte brister, intet jeg kan gjøre…bare være din trygghet, se deg og berøre…..

Det er altså så spesielt med barn som trenger din pleie døgnet rundt, da de ikke kan verken si ifra om det ene eller det andre, må man tenke på hvordan de sitter, ligger og om de er sultne/tørste trenger bleieskift og annet. Hvor, hva og hvordan kan vi la hun få det best mulig. Når passer det inn med litt lek eller trening. Det er mange hensyn å ta. I dag kom skjønne Camilla opp kl.11 å sa hun kunne hjelpe med å passe Zarah Angelica. Så da kan jeg planlegge turen til gamle huset å fortsette prosjektet 🙂

Morgenstund er så koselig, Leander kommer alltid så omsorgsfull å hilser på søsteren sin <3 

BLOGGLISTENE OVERRASKET  

Altså nå kan man ikke bare gå utifra listene, for det finnes mange bloggere som ikke er registrert her. Men tross alt, med tanke på alle hundre tusen bloggere som er der ute, er iallefall noen interessert i å lese om Zarah Angelica, og det merkes stort de gangene folk har vært ivrige i deling og lesing. Så dette er jo skikkelig gøy. Zarah Angelica har jeg lagt under kategorien Helse som dere ser under her 🙂 


 Og enda en overraskelse fikk jeg når jeg så Spleisen har økt enda flere tusen i lp av natten <3 Lykke, glede og smil !!! 
Nå skal denne herlige energien benyttes i gamlehuset for å få styr på lopper og kasos…..Jeg får vel dokumentere det senere 🙂 

HA EN NYDELIG DAG ALLE SAMMEN !!!! Glad vi har dere oppi alt <3 

# Zarah Angelica
# overraskelser
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *