En Challenge til dere som ønsker at vi skal kommer videre med saken vår…..

Categories Blogg

God kveld og tuuuuuusen takk alle sammen !!! For all innsats fra dere siste dagene, med å spre saken vår <3

Jeg er overveldet, samtidig håper jeg dere holder enda mer ut med maset mitt fremover 🙂 for dette blir spennende !!!!
Jeg har nemlig lært noe nytt, at det finnes en plass som overvåker bloggere i Norges land, de fanger opp de mest delte innleggene.
I dag ser jeg at jeg f.eks mangler rundt 20 delinger av mitt nyeste innlegg for å komme på den listen.

Jeg mailet dem å etterlyste informasjon om saken vår som var 1.sept når alle delte for fullt, tuuusen takk <3

Det vi trenger å spre er innlegget jeg skrev 1. sept:  TRYKK HER OG TRYKK DEL NEDERST PÅ INNLEGGET FOR Å HJELPE ZARAH ANGELICA 

Jeg ba om hjelp til å spre saken vår.. Og det hjalp vanvittig mye skal jeg si dere, den ble delt hele 380 ganger. Den lå på 7 plass blant NORGES MEST DELTE blogginnlegg.  Og det er der journalistene og media kan fange opp ting. Det er der vi ønsker å være hver dag fremover i lang tid, men dette klarer vi ikke uten hjelp. Jeg vil oppdatere dere på hvor mange delinger det ender i. Og jeg vil “mase” for å få hjelpen av dere, og jeg er veldig spent på om dette kan hjelpe saken vår videre. Jeg vil selvsagt ikke presse noen til dette, men vit at det vi gjør kan være med på å endre fremtiden for flere. Og kanskje Statens Legemiddelverk kan tenke seg godt om !

Så hvis vi kan dele nettopp det innlegget skrevet 1.september som er på linken oppforbi , mest mulig fremover i en uke….
Så er jeg spent på hvilke utfall dette kan få…..

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *