TUSEN TAKK !! Alle sammen <3

Categories Blogg

Ikke særlig flink på disse selfiene jeg. Men det er noe med å være personlige i noen anledninger. Jeg synes iallefall det selv når jeg leser andres blogger, at det er kjekt å se menneskene som er involverte 🙂

Jeg skrev jo nettopp et innlegg litt i hast, og skriver derfor enda et for å kunne takke så mye for alle som har hjulpet med å dele Spleisen på dagen min <3 og til dere som har gitt et bidrag, og til andre som har delt innlegg for å hjelpe.
Jeg er så ydmyk, takknemlig og rørt <3  

Jeg må si jeg elsker virkelig måten vi kan nå frem i sosiale medier. Det som fikk meg så engasjert i forhold til deling av innlegg m.m er jo som nevnt at jeg fikk en pm på facebook. Dette var en mann som hadde fått innlegget sitt delt 11.000 ganger pga et spm han stilte seg i forhold til hvorfor vi i Norge ikke kunne klare det samme som svenskene. Hvorfor vi måtte ta bompenger, så høy skatt m.m   Faktisk i dag er det enda en sak om bom, som er den mest delte nyhets saken: Bomprotest Fra Hobbyflyger Klaus Nødland  (Legg merke til etternavnet, nå måtte jeg flire litt)…..

Poenget mitt var jo at sånne ting blir delte, lett som bare det. Mens en sak om et levende vesen får så lite oppmerksomhet….
Da er det noe inni meg som brister, jeg føler meg trygg på at dere som hjelper oss nå – gjør det genuint. Ikke for dere føler at dere må, det er en stor forskjell på det. Jeg føler iallefall mye støtte og kjærlighet fra dere som hjelper oss. Jeg har enda ikke fått takket alle skikkelig for facebook meldinger, spleis, Vipps og andre delinger m.m Jeg vil bare si det, at de gratulasjonene varmer enormt. Ikke bare er det hyggelig med en hilsen, men for hvert menneske jeg ser innpå deg får jeg gode minner, følelser og tenker tilbake til tiden med dere alle sammen  <3   Jeg er lei meg for at jeg selv ikke er like flink å komme med tilbakemeldinger, og gratulasjoner. Jeg føler jeg lever mye i et vakuum av mine egne ting. Jobber som en robot, prøver å fokusere. Samtidig surrer jeg noe ekstremt pga kronisk søvnmangel og at jeg lever i en stressbelastet hverdag med mer innhold enn jeg klarer å fordøye. Jeg håper jeg skal klare å spre mer glede for dere også, at det  ikke bare blir mas….Jeg kan bare ikke gi opp! Tusen tuuuusen takk for tålmodighet og kjærligheten fra dere alle 🙂

Her lå Zarah Angelica tidligere når jeg jobbet med innlegg, det tar jaggu mye tid. Men heldigvis har hun behov for å ligge å slappe av innimellom. Så da får jeg ikke så dårlig samvittighet for tiden som blir brukt. Jeg anser dette som svært viktig for hennes fremtid, at jeg får holdt denne bloggingen ved like 🙂
Det finnes heldigvis en fantastisk pappa her i huset. Han hadde fikset i huset, kokt kaffe, laget og baket kake når jeg sto opp. Jeg fikk sove litt frempå, Zarah Angelica holdt det gående til 5 i natt…Så ikke alltid lett å ha hodet på riktig plass når ting er som nå. Jeg har jo glemt flere avtaler m.m pga jeg er sliten.
Jajaaa…sånn er det, men vi smiler. For det skjer mye positivt oppi alt som gir mye styrke ! Og mye annet har skjedd, men jeg kan ikke blogge om alt i et innlegg. I dag var det jo bursdagen min, 39. år  Olalaaaaaa…..livet er såvidt begynt…..Så i dag kom mamma & Sverre på Taco,og mamma god som hun er hadde med seg kake hun også. Jeg blir alldeles utskjemt. Hun hadde med seg en flott presang til meg som hun hadde kjøpt på vårt loppemarked 🙂
Det syns jeg var skikkelig sjarmerende, for disse håndklærna så flotte ut. Noen har gitt dem til loppemarkedet, så kjøpte mamma dem til min bursdag. Jeg fikk også andre flotte ting av dem, et kort som var ganske så skjønt. Det glemte jeg å ta bilde av, skal dele det en annen gang 🙂

Jeg legger ved litt bilder fra dagen min. Jeg har kosa meg skikkelig, blitt så oppverta av min kjære at jeg svever nærmest her jeg sitter !!


Se sååå herlig, Zarah Angelica er så glad i Moffi  <3 De to er så skjønne sammen…Hun oppsøker kontakt å legger hånden på armen hans <3

Zarah Angelica ble litt i verre form etter en stund, det er utrolig hvor kjapt det varierer. 

En som tester ut et Keyboard vi fikk til loppemarkedet 🙂  LIVE MUSIKK <3

Men Zarah Angelica sliter, og musikken må av…

Etter et langt ubehagelig anfall sovner hun på gulvet, og en sliten pappa sovner også  – Igjen søker hun kontakt å strekker hånden bort til trygge pappa <3

Vår lille skatt har strevsomme dager….Og det er så vondt å tenke på at Statens legemiddelverk vil ta bort hennes CW cbd olje  🙁   
Redd hun vil få enda verre dager da…… GALSKAP !!

Nydelige Camilla deler så mye fra hjertet <3 

# Tusentakk
#bomprotester
#bomprotestKlausNødland
#takknemlig
#epilepsi
#anfall
#hjelp

(1.5t)

3 kommentarer

3 thoughts on “TUSEN TAKK !! Alle sammen <3

  1. Gratulerer så mye med dagen, har dere mye i tankene mine. Vil se om jeg kan gjøre mer for dere, så jeg tar meg en tur til Haugesund siden en dag så får vi møtes, vi får avtale noe kanskje neste uke.
    Klem herfra

  2. Kjære deg,jeg forstår ikke hvor dere får krefter og den utrolige utholdenheten fra.Dere er bare helt fantastiske !!Dere står jo på fra morgen til morgen uten pause.Klem fra oss 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *