Et mareritt jeg ikke vil fokusere for mye på……..

Categories Blogg

I natt våknet jeg i gråt, det er sjelden jeg har mareritter eller drømmer vonde drømmer. Først var det anfall på anfall med litla, hun sov urolig selv når hun ikke hadde anfall. Jeg fikk et sinne over meg, rasende på hele epilepsien. Kjente en så intens empati for Zarah Angelica som ligger i sin uskyldige dype søvn og blir vekket av kraftige anfall gang på gang. Det er så brutalt !  Og flere ganger etter hun ble lagt i går våknet hun med et sjokkert blikk, gang på gang. Antagelig er denne uroen pga alle de brutale oppvåkningene hun opplever natt etter natt. Kun et fåtall uten, skulle ønske det fantes CBD pumpe, likt som smertepumpe. For det er ikke tvil om at CBD gjør underverker så lenge hun får den jevnlig tilført. Jeg vet jo sinne løser absolutt ingenting, men tålmodigheten i forhold til å observere all den smerte hun går igjennom tok slutt. 

Jeg våknet av meg selv gråtende midt i natten, jeg drømte at Zarah Angelica døde, og det var så intense følelser av savn og sorg. Når hun lå der ved min side ble jeg så utrolig lykkelig, samtidig kjente jeg en intens redsel og ble i øyeblikket utrolig lei meg over at dette en gang vil skje oss. Sannsynligheten for at vi kommer til å leve lenger enn henne er stor. Jeg fortrenger nok en del pga det blir så altfor mye å ta innover seg. Samtidig er tankens kraft så hjelpsom oppi alt, og vi nyter hver dag i øyeblikket uten å se for oss de verste scenarioene. Vi har liksom vært så nær det verste, vi vil ikke være i den settingen uten at vi må. Og når det gjelder, hentes jo styrken man trenger heldigvis <3

Zarah Angelica har hatt seg en stund i sin gode chill stol med vippe. Her får hun trent litt med å bevege overkroppen. Samtidig som hun slapper godt av, det er så utrolig herlig at hun er såpass med tross alle nattlige anfall…

Ikke minst herlig at interessen for leker begynner å komme, håper det varer. Det er helt ubegripelig hvor forskjellig dagene er. Og hva evner som forsvinner, og at det ender med de bare ligger der, helt utav stand til noe som helst. Virkelig gjør epilepsi mye skade, hadde ikke i min villeste fantasi trodd det var så ille. Vi fortsetter å leve i tro, håp og kjærlighet. Dette ønsker vi å jobbe for, alt det alternative skal prøves ut. Jeg har nå tatt kontakt med Norsk magnetterapi. Siden 2007 har jeg gått med en drøm om å drive med magnetfelterapi, det var så mange som var skeptiske til healing. Og jeg tenkte det ville være en ekstra ting jeg kunne tilby klientene mine, slik at de skeptiske fikk en behandlingsform med en annen healende effekt. Jeg ble invitert på mange kurs, det ble aldri sjans. Men nå føler jeg for å teste ut det som kan hjelpe henne, og jeg har et håp om at de vil hjelpe oss igang.

Litt mer om Magnetfeltterapi:

“I magnetfeltterapi brukes forskjellige apparater, tromler med både likestrøm og
vekselstrøm, for å oppnå et magnetfelt av bestemte styrker og frekvenser.

Terapien brukes i behandling av revmatiske sykdommer, migrene, søvnløshet,
kreft, forstyrrelse i blodsirkulasjonen, benbrudd, smerter og stress på grunn
av omgivelsenes påvirkning av mennesket. Utøverne mener at magnetfeltterapi
motvirker tilstander som hodepine, svimmelhet, muskelstivhet, brystsmerter,
søvnløshet, forstoppelse og allmenn utmattelse.

Videre at bruk av magnetfeltterapi virker til å roe ned det autonome nervesystemet
og stabilisere de indre organers funksjon, slik at organismen som helhet kommer
i bedre balanse. Utøverne mener at denne terapien styrker immunforsvaret slik
at sykdommene forsvinner raskere.

I følge utøverne påvirker behandling med magnetfelt levende celler og styrker
det elektriske potensialet over cellemembranen. De viser til at forskning har vist
at blodårene utvides og gir økt opptak av oksygen og mer effektiv utskillelse av
avfallsstoffer, noe som blant annet fører til reduserte avleiringer av kolesterol
og kalk i blodkarene. De mener at ved behandling stabiliseres enzymaktivitet
og hormonproduksjon og syre-/basebalansen i kroppen bedres.”

 


Over på noe helt annet 🙂 

Vi har tømt bøssene  🙂 Så blir neste runde Oasen Storsenter. Og etterhver de på Åkra og Bøtoppen. Tuuusen hjertelig takk for den trofaste støtten dere alle sammen gir vår lille skatt  Zarah Angelica  <3  Vi er EVIG TAKKNEMLIG !!!

Te Salongen Haugesund: 1200,-   
Barnehjerte: 865,-
Stangelandklær: 500,-
Hårfin: 374,-
Garnhuset: 374,-
Madame Parfymeri: 373,-
K- Fisk  Veaveien: 298,-  Denne bøssen er ikke der lenger da innehaver ikke lenger ville ha bøsse, tusen takk! for tiden den fikk være der  iallefall <3 
Getit: 162,-
Bevare Meg Vel: 138,-
Villma Barneklær: 122,-
Kopervik Frisør og Velvære: 62,-

 


Ellers styrer vi som bare det med STOR HJELP ! av andre engasjerte sjeler med salg av HERVIK produkter & BAMBUSA sine sokker, det ser ut for at det 
virkelig slår ann, og vi er veldig takknemlige for dere som tar opp bestilling på arbeidsplass og hos familie. Dette er så hjelpsomt, og vi tar opp nye bestillinger hele tiden så lenge vi får nok bestillinger. Bambusa har en grense, vi må bestille minimum 50 stk for å få fri frakt. Disse sokkene er uten tvil fantastiske, og vi sender gjerne om noen ønsker å hjelpe med å samle litt bestillinger for å støtte Zarah Angelicas kamp mot sykdom <3  
HERVIK sine fantastiske produkter henter vi selv etterhvert som vi nå får samlet opp flere bestillinger. Ser ut for at mange kjøper disse tingene som julegaver, jeg leker litt med tanken på å ta inn en spekepølse marinert i rødvin og krydder, 750 g for 250,- men usikker på om det er noe folk vil ha. Den så iallefall knall god ut, og vil vel kanskje bli en slager til jul. Vi leker også med tanken på å ha Norkak igjen også, men der må vi bestille minimum 100 bokser før vi kan få fri frakt. Så hvis det er noen Norkak entusiaster der ute, som ønsker disse til jul. Så gjerne hjelp med å samle bestillinger om vi skal våge å gå for dette 🙂   Vi trenger Team Work for å få klare dette fremover. Dette pga mangel på tid og overskudd. Men vi må jo gjøre ALT VI KAN …..

 

Ha en nydelig dag <3 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Et mareritt jeg ikke vil fokusere for mye på……..

  1. Kjære deg du gode Bergljot,Jeg forstår at ditt hjerte brister med tanke på at den skjønne Zarah kanskje kan ta farvel før man forventer det.Den skjønne,gode,forventningsfulle,tillitsfulle og KJÆRLIGE Zarah,som hverken tenker,ellerforstår en ond tanke.HUN lever i KJÆRLIGHET. Du er ei mor med et stort MAMMAHJERTE som alltid tenker på alle dine barn.Og jeg vet også at alle har sin plass i ditt STORE hjerte.Du er alltid redd for at noen av barna ikke får nok oppmerksomhet pga at Zarah trenger så mye pleie. ——-La oss velge kjærligheten,livet og håpet,og ikke gi opp troen på at vi kan ta oss gjennom hva som helst.Noen må gjennom mer enn andre og bruke mer av kraft,styrke,kunnskap og visdom som bor i oss.——Vi søker mot håpet.HÅP: er å være oppreist i meg selv når jeg ligger nede.Håp er min indre styrke når jeg er svak.Håp er at jeg forventer framdrift.Håp har slitestyrke i seg til til et helt liv.—-Ønsker dere et meningsfyllt liv med mye mindre kamp og motstand.———-KLEM fra meg

  2. Tilbaketråkk: Pharmacokinetic screening
  3. Tilbaketråkk: nickel oxide
  4. Tilbaketråkk: GVK BIO company India

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *